Děkujeme za pochopení.
J60a10r10o50s37l32a12v 47M91i88k44u59l54a
Není dělítko mezi cyklisty a automobilisty, ale mezi slušnými lidmi a různými machýrky. Slušný člověk se chová slušně ať jede autem nebo na kole či jde pěšky. A samozřejmě i naopak
M39a25r24t24i31n 17F90a74l25t14a
Problem s cyklisty je ten, ze za sve vysostne teritorium nepovazuji jen cyklostezky a silnice, ale take chodniky, kde ze zakona nemaji vubec co delat - http://falta.blog.idnes.cz/c/271784/Zacala-sezona-bezohlednych-cyklistu.html
Dokud cyklistum, kteri vlastni take ridicsky prukaz nebudou pripisovany body a odebirany ridicaky i za prestupky spachane na kole, ci se nebudou za tezka provineni cyklistu-neridicu zabavovat kola, tak se nic nezmeni. Nebo spis zmeni, ale k horsimu
R14o88m49a75n 64K55o55z57e16l
No úseky, kam cyklisté nesmí, už existují - u Zlína je to třeba ve směru na Fryšták, kam vede souběžně cyklostezka, tak je zde značka zákaz vjezdu cyklistů.
T53o17m68á73š 65J67o94u55s69k97ý
Jak se cyklista začne považovat za automobil, životnost se mu značně zkrátí.
Já na kole jezdím zásadně po polňačkách a označených cyklostezkách jen pro cyklisty. Sice se tam musí vyhýbat chodcům, občas tam bývá plno, ale pořád je to lepší než kamiony 1 m vedle mě.
T13o97m57á46š 10V55o25d89v27á12ř63k77a
Mám stejné zkušenosti - do práce jezdím přes 3 vesnice a neosvětlených a neopřilbovaných cyklistů je drtivá většina.
Stačilo by uvést, že pokud srazíte neosvětleného cyklistu za tmy, měl by on či v případě jeho úmrtí rodina uhradit Vaše odřené auto. Jeho vina na srážce je stoprocentní, neboť prostě není vidět. Blikačky stojí okolo 100,- Kč a zachrání život, přesto cca 50% kol je nemá.
Sám jezdím na kole - jsem světle oblečen, mám na sobě reflexní prvky a vpředu i vzadu blikačky, Po asfaltce jen v nejnutnějším případě, jinak šotolina a mimo vozovku, nejlépe lesní cesty.
J94a60k46u47b 82R35o81t45h
Karma a historka, jedna z mnoha zažitých - malebná jihočeská víska, vjezd do ní v úzké zatáčce mezi dvěma statky, proti mně znenadání peloton naplno rozjetých cyklistů. Roztažen po dvou třetinách vozovky. Zda závod či trénink, nevím. Podotýkám, že nikde žádná uzávěra či alespoň doprovodné vozidlo před nimi. Nic, jen nervy nadranc.
J42i85ř52í 11H31e56r50m57á62n22e45k
Ode mě karma. Já už tak moc nejezdím, takže těch živých zážitků tolik nemám, ale byly doby, kdy jsem se služebním vozem natáčel 100.000 a více km ročně a to těch zážitků s cyklisty bylo o hodně víc.
Cyklisté se považují za nedotknutelnou kastu, kdo je cyklista, je in, kdo není a dokonce řídí auto je out a podle toho se mnozí také chovají.
Jejich "zažitá znalost" dopravních předpisů je často nulová, jezdí tak proto, protože vědí, že každý řidič raději šlápne na brzdu než aby měl kolizi s cyklistou i
kdyby měl stokrát přednost.
A na frekventovaných cyklostezkách, kde musejí kohabitovat chodci, maminky s kočárky, bruslaři, jezdci na nejrůznějších, často motorových prkénkách, pejskaři a další, to je tedy "záhul"
Z15d26e11n50ě56k 52M49a29t49u65š38k55a
Kde je váš smysl pro proporce, pane Jiří???
Cyklisté se nepovažují za nedotknutelnou kastu, "kdo je cyklista, je in, kdo není a dokonce řídí auto je out", tak to vůbec není. Jsou prostě cyklisti normální a frajeři, tak jako mezi řidiči aut. Mohl bych tu psát o svých zkušenostech cyklisty s bezohlednými řidiči aut, ale o to vůbec nejde.
Většina známých, kteří propadli cyklistice, jsou současně řidiči aut a podle toho se na silnicích, pokud jsou nuceni po nich jet, chovají. Většinou se cyklistika, ta o které je řeč, dělá mimo silnice.
Ano. mám známého, který jezdí na kole do práce, černě oblečen, blikačku zakrytou batohem, bez přilby. Měl již jednou vážný úraz na kole, marodil s tím skoro rok. A stejně jezdí dál, bez přilby, zakrytou blikačku ......
Tak, jako mezi řidiči, jsou stejní pitomci mezi cyklisty.
- Počet článků 20
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 749x