Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J89a27n 76H30u34r38k41a

17. 11. 2020 0:14

ano o tom píši již léta...a argument že místní auta potřebují a přespolní nemají nárok je na hlavičku protože místní mohou spíše než přespolní jezdit MHD a tím spíše auta ani nepotřebují než ti kteří za prací z důvodu (ne)existence vhodného spojení musí auto použít...paradoxně budeli doprava odsunuta na spádová parkoviště zdraží se ...doprava do města + parkovné+ MHD ...a hoňme si zaměstnance třeba z...a jen hlupák platí za něco co ani nedostane šmejdy kteří na něm jen bohatnou a ve finále množstvím aut rodinných příslušníků mu za jeho peníze budou u něj parkovat...

0 0
možnosti
SL

Aha. Tedy Středočeský kraj není schopen zajistit dopravu svým obyvatelům a proto Pražané musí strpět jejich auta před svými domy. Úžasné.

Před zavedením modrých zón jsem se pomalu bál ve všední den dojet někam svým vozem, protože bylo velmi pravděpodobné, že po návratu již všechna parkovací místa budou obsazena vozy z Kladna a okolních vesnic. A běda, když v nedalekém středoškolském zařízení probíhaly třídní schůzky. Hrozilo pouliční násilí. Odvézt stařičkého souseda třeba jen na místní úřad? Ani ťuk, celé okolí zaplavené vozy z venkova. Mohl jsem leda kroužit kolem, než vyleze ven.

To vše je naštěstí historie. Pokud jde o mne, díky Bohu za modré zóny a přimlouval bych se za zásadní zvýšení pokut za jejich zneužití.

0 0
možnosti
BG

S panem Skálou souhlasím. Aut je prostě moc. Jak já neustále tvrdím, automobilismus se dostal do fáze, kdy omezuje sám sebe, a řidiči v kolonách nadávají na své spoluuživatele. Ano, určitě nadávají. Nikdo mi nevymluví, že v těch kolonách stojí rádi a poslušně. :-)

Řidiči si prostě musí uvědomit, že v Praze je málo prostoru na to, aby ho bylo možné plýtvat na jízdu a stání aut.

0 0
možnosti
Foto

Ano a 100x ano. Je nutno hledat řešení. Platí však, že restrikce vyvolává obranu. Omezení parkování v Praze jen přesouvá problém o kus dál. Z jedné městské části na druhou, z jedné lokality na jinou. Výsledkem je zcela bezkoncepční malování modrých zón kam se komu namane. Rozumím centru města. Rozumím okolí uzlových stanic MHD. Ale pokud nemají řidiči alternativu, dají to prostě jinam. Pak se objeví problém a ten se řeší zase modrou zónou. Místo hledání a realizace promyšleného záměru je to jen malování a malování. Nakonec bude Praha jedna velká zóna. A co pak?

0 0
možnosti
PS

P43e98t69r 50S73k40á74l69a

16. 11. 2020 14:49

A jak to chcete řešit? Prostě aut je moc a míst na parkování je málo. Modré zóny nejsou až tak prvoplánově tažením proti občanům žijícím v jiné městské části ale proti dojíždějícím mimopražským. Tady by určitě pomohla výstavba záchytných parkovišť s dostatečnou kapacitou na okraji Prahy u metra. To by se pak ulevilo zejména ulicím v okolí stanic metra.

1 0
možnosti
SL

Anebo by pomohlo užívání hromadné dopravy větším množstvím dojíždějících mimopražských a s tím spojená výstavba parkovišť u tamních nádraží.

0 0
možnosti
MD

MHD je v Praze dobrá, auty by se v sirsim centru melo jezdit co nejmin. Kazde omezeni (samozrejme s vyjimkou nutne dopravni obsluhy) vítám. Cim min hluku a zplodin, tim lip. Praha není Ostrava ani Kansas City. ps. auto mam, ale pouzivam po praze jen v nejnutnejsich pripadech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 749x
Člověk, který chce zase jít o kus dál a nenechat zlo zvítězit jen proto, že nebude dělat nic.

Seznam rubrik